luni, 23 februarie 2009

transfer de imagine

primele mele incercari de fimo cu transfer. pacat ca pozele nu sunt f clare, au iesit mai sterse de la blitz. arata mai bine in realitate. deci:

pandantiv cu transfer de imagine Medusa - 15 lei
brosa cu transfer imagine the 20's - 12 lei













breloc cu transfer de imagine frunza de marijuana- 12 lei















pandantiv cu transfer de imagine anime - 10 lei










urmeaza o noua serie de chestii dragute cu transfer inclusiv personaje de desene animate. se pot face si la comanda chestii personalizate cu poza voastra de exemplu.

3 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase toate, dar parca tot ultimul ramane preferatul meu, cred ca din cauza fondului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac, sunt delicate si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. o intrebare am si eu :D... Cum ai trasferat poza pe fimo ... Ca as vrea sa fac si eu si nu stiu cum ... In rest , sunt foarte frumoase bijuteriile tale

    RăspundețiȘtergere