luni, 4 aprilie 2011

My first blog award

 Multumesc Happy Accesories pt premii si pt tag, o sa le dau si eu mai departe fetelor din lista mea :)
 
7 lucruri despre mine:
- sunt foarte meticuloasa, prea atenta la detalii
-sunt foarte calculata
-sunt si egoista si altruista
-sunt si zgarcita si generoasa, astea cred ca se aplica la multi oameni :), ar fi culmea sa fiu chiar eu maica tereza sau diavolul in persoana :)
-"functionez" pe baza de chef :)). doar asa pot lucra , margeli, gati, face curat, etc. imi trebuie inspiratie si chef ca sa mi se puna rotitele in miscare, altfel stau si gojesc toata ziua fara nici un spor :))
-iubesc cateii, toate animalele de fapt, dar imi doresc un catel mai mult decat orice- daca vom reusi sa ne mutam doar noi 2 voi avea si eu un sufletel lingacios si pupacios :))
-sunt absolut obsedata de culoarea roz- sunt ca o fetita mica si rasfata care doreste ca totul sa fie roz- orice lucru imi cumpar daca exista pe varianta roz e clar ca asta o aleg. obsesia asta a mea m-a cam si costat bani si nervi pt ca de multe ori am cumparat un produs doar pt ca e roz, dar calitatea era f proasta. exemplu clar: laptopul meu- e frumos, e roz, dar proceseaza atat de incet de zici ca trebuie sa ii invarti o manivela :))

Pentru comenzi, intrebari , sugestii: -yahoo messenger: lavinia_pop11 -e-mail: lavinia_pop11@yahoo.com ; laveebijoux@gmail.com Share on MySpace

Un comentariu: