marți, 31 mai 2011

Tonuri de verde si galben

 colier camee trandafir din lut polimeric turcoaz patinat cu auriu pe lant de bronz -VANDUT
 colier camee verde pe lant cu chandelier auriu- este foarte lung -VANDUT
 o brosa trandafir din lut polimeric acoperita cu rasina si incadrata de sarma de cupru pe jumatate si granate pe cealalta jumatate- 15 lei
 un inel camee trandafir din lut polimeric turcoaz patinat cu auriu pentru un aer vintage - VANDUT
 merge pe verde...
 sau pe galben..

Pentru comenzi, intrebari , sugestii:
-yahoo messenger: lavinia_pop11
-e-mail: lavinia_pop11@yahoo.com ; laveebijoux@gmail.com Share on MySpace

2 comentarii:

  1. ha! ce tare imi plac! si imi plac si unghiile tale, acum ma duc sa imi cumpar oja galbena :)))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos :P. am zis eu la prietene cand m-au intrebat ca ce e cu galbenul asta nebun la mine pe unghii, le-am zis ca vreau sa introduc galbenul in moda ca tot e vara :)). mie imi place . e super jucaus si varatic pe unghii :)

    RăspundețiȘtergere