marți, 1 mai 2012

Custom made

 Pentru prietena mea Andra, care se marita (se marita, se marita !! :)  am facut acest ac de par/brosa, care sper eu sa i se potriveasca. Am avut grija sa nu folosesc perle, pt ca nu voia, asa ca este facuta din sarma argintata, o agata albastra mare neregulata, coral poros alb, opalit si jad. UNICAT, NEDISPONIBIL.
Casa de piatra Andra!


Pentru comenzi, intrebari , sugestii:
-yahoo messenger: lavinia_pop11
 -e-mail: lavinia_pop11@yahoo.com ; laveebijoux@gmail.com

12 comentarii:

  1. felicitari! stiu cat de mare e bucuria si dragul cu care se lucreaza bijuteriile de mireasa, mai ales pt. una speciala (si eu tocmai am terminat un set pt o mireasa si am fost tare bucuroasa)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm wow its a great blog for the new commers in blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Within your sharing, I have understood some values of your answers. Thanks for the sharing.


    escape games
    online escape games
    new escape games
    point and click games


    RăspundețiȘtergere
  4. kids are not supposed to play so much game but some toys for kids are good for their mental health.

    RăspundețiȘtergere