marți, 1 mai 2012

Custom made

 Pentru prietena mea Andra, care se marita (se marita, se marita !! :)  am facut acest ac de par/brosa, care sper eu sa i se potriveasca. Am avut grija sa nu folosesc perle, pt ca nu voia, asa ca este facuta din sarma argintata, o agata albastra mare neregulata, coral poros alb, opalit si jad. UNICAT, NEDISPONIBIL.
Casa de piatra Andra!


Pentru comenzi, intrebari , sugestii:
-yahoo messenger: lavinia_pop11
 -e-mail: lavinia_pop11@yahoo.com ; laveebijoux@gmail.com

15 comentarii:

  1. felicitari! stiu cat de mare e bucuria si dragul cu care se lucreaza bijuteriile de mireasa, mai ales pt. una speciala (si eu tocmai am terminat un set pt o mireasa si am fost tare bucuroasa)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm wow its a great blog for the new commers in blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Within your sharing, I have understood some values of your answers. Thanks for the sharing.


    escape games
    online escape games
    new escape games
    point and click games


    RăspundețiȘtergere
  4. Nice Blog!
    Facing error while using QuickBooks get instant solution with our QuickBooks experts.Dial +1-855-533-6333 QuickBooks Payroll Support Number.

    RăspundețiȘtergere
  5. Blugii de damă sunt ceva ce nu poate lipsi din garderoba niciunei femei. Sunt extrem de versatili și nu se demodează niciodată. Se pot combina atât cu topuri casual de damă, cât și cu cămăși elegante. La MOHITO veți găsi o selecție largă de blugi în diferite croieli, cu care fiecare femeie va găsi croiala perfectă pentru ea.

    Alegeți blugii skinny clasici, care arată bine pe orice siluetă. Îi puteți combina atât cu ceva mai elegant, cât și cu articole vestimentare simple. Blugii Mom jeans și blugii boyfriend sunt pantaloni croiți puțin mai lejer și, de asemenea, se potrivesc perfect siluetei fiecărei femei. Gama noastră include blugi pentru femei cu talie înaltă, cu talie joasă și cu talie normală. Aruncați o privire la blugii pe care i-am pregătit. Găsiți croiala perfectă pentru dumneavoastră!

    RăspundețiȘtergere